http://eva-sirak.blogspot.com

Hoy he encontrado este articulo en el blog de Eva Sirak, una de las personas que asistió a la conferencia de la Universidad Ramon Llull.

Xerrada de'n Nil Bartolozzi!!

Avui ha estat un dia especial a la universitat, hem tingut la sort de conèixer tot un artista, en Nil Bartolozzi.
Primer ens ha fet una presentació d'algunes de les seves obres, i després ens ha fet un grafitti en viu i en directe, aixó no es veu tots els dies eh!
M'ha sobtat moltíssim la quantitat d'obres que ha realitzat i té la mateixa edat que jo, per cert aquestes m'han semblat molt creatives, impactants, i gens realistes.

A més a més de presentar-nos el seu art, ha fet comentaris que crec que són interessants per a nosaltres, a l'hora de preparar classes de plàstica per als nens i nenes, com per exemple la tècnica per relaxar-nos abans de començar un dibuix fent rodones amb el llapís, pincell... amb els ulls tancats. També ens ha recomanat, igual que la nostra mestre Mercé, fugir dels estereotips, ja que aquests són un obstacle per a la creativitat.

Un altre comentari que ha fet ha estat, que els nens s'han de pujar als arbres, i jo l'he entés com que els nens han de juguar, han d'experimentar, i la importància de aquella curiositat tant inocent dels infants.

En definitiva, m'ha agradat molt la xerrada, tant a nivell artístic, com el que he extret a nivell educatiu, i també l'enriquiment personal. Gràcies per tot!

No hay comentarios: